عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به بالا رفتن هزینه‌های دامی و به تبع آن افزایش قیمت شیر، گفت: وزارت بهداشت باید از عرضه شیر همراه با آب فراوان جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند داشقاپو با اشاره به افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت شیر مصرفی مردم در بازار، گفت: متأسفانه قیمت شیر صعودی شده و کیفیت آن در سراشیبی قرار گرفته است.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کیفیت پایین شیر استقبال عمومی برای مصرف آن را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: با توجه به اهمیت مصرف شیر برای تضمین سلامت مردم در جامعه مسئولان باید بیش از پیش به کیفیت محصولات لبنی اهمیت دهند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با اشاره به بالا رفتن هزینه‌های دامی و به تبع آن افزایش قیمت شیر، گفت: سازمان بهداشت و درمان باید بر کیفیت شیر مصرفی مردم نظارت کرده و از عرضه شیر همراه با آب فراوان جلوگیری کند.
حجت الاسلام برومند با یادآوری افزایش نرخ نهاده‌های دامی از جمله خوراک گاو، عنوان کرد: با بالا رفتن هزینه‌های تولید افزایش قیمت محصولات لبنی امری طبیعی است اما دولت می‌تواند با پرداخت یارانه به تولید از فشار گرانی بر مصرف‌کننده بکاهد.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با انتقاد از نبود برنامه ریزی مدون در خصوص رفع مشکلات دامداری ها و بهبود وضعیت آن‌ها، تصریح کرد: تعطیلی دامداری‌ها در پی بی‌توجهی به تولیدات آن‌ها تبعات بدی از جمله نبود و کمبود مواد لبنی و پروتئینی در بازار دارد.
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس، با بیان اینکه دولت باید با پرداخت یارانه به تولید شیر تولید کننده و مصرف‌کننده را حمایت کند، افزود: استفاده آب در شیر مصرفی مردم نشان حمایتی از که دولت دم از آن می‌زند/س.

برچسب ها: اردبیل ، عرضه ، شیر ، مخلوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.