رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: برگزاری مسابقات لیگ تمام رشته های ورزشی برعهده باشگاه ها است ولی فدراسیون ژیمناستیک تمام هزینه ها را تقبل کرده است.

جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با اینکه در شرایط اقتصادی خوبی نیستیم و فدراسیون ها برای برگزاری لیگ از تیم های شرکت کننده حق ثبت نام می گیرند با این وجود مسابقات را هزینه فدراسیون و با چند ماه تأخیر برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: تمام این مسائل یعنی فدراسیون در جهت رشد قهرمانی تلاش می کنند و در این راستا می خواهیم ضعف ها را کاهش دهیم و نقاط قوت ژیمناستیک را افزایش دهیم.

درویش زاده تصریح کرد: هزینه سنگین مسابقات لیگ مانع از صرف هزینه برای سایر رشته های ژیمناستیک و برگزاری دوره های آموزشی می شود، برای سال جاری قرار است جلسه ای با مسئولان کمیته فنی برگزار کنیم تا یک راه اساسی را در این مورد اتخاذ کنیم.

**باشگاه های بزرگ، ژیمناستیک را دریابید!

جعفر درویش زاده اظهار داشت: باشگاه های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس اگر در کنار فوتبال عهده دار تیم های ژیمناستیک هم شوند سایر اسپانسرها هم به این رشته ورزشی وارد می شوند، از طرفی پخش تلویزیونی هم به حضور بیشتر تماشاگران و حامیان مالی کمک می کند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ به دلیل حضور ملی پوشان در اردوهای متوالی در سطح بالایی برگزار شد و قرار است تا دو ماه دیگر ملی پوشان به مسابقات قهرمانی مردان جهان در بلژیک اعزام شوند.

وی تاکید کرد: بیش از دو سال است که در فدراسیون ژیمناستیک در سمت سرپرست و ریاست هستم و افتخاراتی که سال گذشته کسب کردیم نشان از عملکرد مطلوب فدراسیون بوده است بعد از 80 سال ملی پوشان موفق شدند در مسابقات قهرمانی آسیا نایب قهرمان شوند، آکرو ژیمناستیک ها مدال نقره رقابت های قهرمانی مردان آسیا را به دست آوردند و در بخش تیمی ژیمناستیک هنری بعد از 36 سال رتبه 6 آسیا را با وجود رقبای قدر کسب کردیم ، هم چنین هادی خناری نژاد و سعید رضا کیخا با امتیاز بالا به فینال انفرادی راه یافتند.

درویش زاده در ادامه افزود: تاکنون توانسته ایم در آسیا عناوین خوبی را کسب کنیم و چنانچه ضعف مالی نداشته باشیم می توانیم به پیشرفت جهانی هم برسیم.

** آکادمی ژیمناستیک به زودی راه اندازی می شود

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: مسئولان وزارت ورزش تاکنون چند بار از محل آکادمی ژیمناستیک دیدن کرده اند و برای راه اندازی این مکان نظر قطعی داده اند و قرار است با همکاری مسئولان فدراسیون این مکان را مانند بهترین آکادمی های دنیا شبیه سازی کنیم تا هم این سالن در اختیار ورزشکاران و قهرمانان قرار بگیرد در آمد مالی از این طریق کسب کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار