معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد استان اردبیل در برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری و اطعام نیازمندان جزو استان‌های پیشتاز و ممتاز کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / بهمن دستاری امروز در نشست هماهنگی برپایی برنامه‌های ویژه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در اردبیل اظهار داشت:‌ ما همه ساله در ایام پرفیض و مبارک رمضان برنامه‌های مختلف در حمایت از خانواده‌های نیازمند انجام می‌دهیم که امسال نیز قطعاً از هفته دوم ماه مبارک رمضان این برنامه‌ها به شکل گسترده و در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ماه رمضان ماه ضیافت‌الله به عنوان ماه اطعام و اکرام افراد نیازمند و فاقد سرپناه است که قطعاً با کمک خیرین، ابرار و نیک‌اندیشان سفره‌های احسان و نیکوکاری برپا شده تا افراد محروم و نیازمند جامعه بتوانند از این سفره‌های کریمانه و احسان‌های بیشمار بهره‌مند شوند.

دستاری از استقبال خوب خیرین و نیکوکاران در برپایی این سفره‌ها و کمک به طرح‌های کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های نیازمند خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال نیز به مانند سال‌های گذشته سفره‌های افطاری ما ساده و بی‌آلایش است که در مساجد و محلات برپا می‌شود تا عموم نیازمندان و افراد جامعه بتوانند از این احسانات استفاده کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان افزود: در کنار پهن کردن سفره‌های افطاری توزیع غذاهای گرم و سبد کالایی در منازل در دستور کار قرار گرفته و قطعاً در مناسبت‌های پیش رو در این زمینه فعال می‌باشیم.

دستاری همچنین از برگزاری برنامه اطعام ایتام، اکرام نیازمندان و اجرای طرح محسنین، شفا و رضوان در حمایت از بیماران و ساخت خانه برای محرومان به میمنت ماه ضیافت الهی خبر داد و گفت:‌ امروز خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد بیشتر از توجه به وضعیت معیشتی به مهر و عطوفت و تقویت برنامه‌های معنوی، عبادی و ارزشی نیاز دارند چرا که ماه مبارک رمضان ماه فضیلت‌ها و بهره‌گیری از فضای معنوی جامعه است/س.

برچسب ها: اردبیل ، برپایی ، سفره ، های ، احسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.