سرمربی تیم ملی ژیمناستیک گفت: در میان ملی پوشان ایرانی سعیدرضا کیخا و هادی خناری نژاد که در سطح بین المللی هستند.

گنادی کوتلینکف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت: در مسابقات لیگ برتر ژیمناستیک هنری تمام ژیمناستیک های خوب از سرتاسر کشور حضور داشتند و در این رقابت ها سعی کردیم مستعدان را شناسایی کنیم و به اردوهای آماده سازی تیم ملی در آینده دعوت کنیم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر برای مسابقات جهانی بلژیک آماده می شویم که 2 ماه دیگر برگزار می شود ولی واقعیت امر این است که ورزشکاران برای کسب آمادگی باید در مسابقات بین المللی حضور داشته باشند ولی متأسفانه این مهم برای ملی پوشان ایرانی محقق نمی شود ژیمناستیک های ایران هم مسابقات دانشجویان جهان را از دست دادند و هم مسابقات کشورهای اسلامی به تعویق افتاد.

کوتلنیکف تصریح کرد: عدم حضور گسترده در مسابقات بین المللی باعث می شود که داوران جهان ملی پوشان ایرانی را نشناسند و از طرفی حضور در المپیک هم با این شرایط میسر نمی شود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری افزود: سعید رضا کیخاو هادی خناری نژاد در بین ملی پوشان ایرانی در سطح بین المللی هستند و چنانچه سرمایه گذاری خوبی روی آنها شود و در مسابقات مختلف حضور پیدا کنند می توانند سهمیه مسابقات المپیک را کسب کنند.

کوتلینکف یاد آور شد: کیوان انصاری، ایمان خاموشی، محمد رضا حمیدی، محمد نقی زاده و رضا فرینا در بین ورزشکاران جوانی هستند که می توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند البته موفقیت آنها مسلتزم حضور بیشتر آنها در مسابقات بین المللی و صرف هزینه است.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری تاکید کرد: در حال حاضر سرمربی تمام گروه های سنی من هستم در حالی که نمی توانیم به صورت متمرکز با یک مربی به تمام ژیمناست ها برنامه تمرینی بدهیم و باید بر روی جوانان و نوجوانان تمرکز کنیم و حرکات پایه را به آنها آموزش دهیم تا در دوران بزرگسالی دچار مشکل نشوند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار