تبریز/

مزیت های منطقه آزاد ارس برای سرمایه گذاری قابل توجه است

مدير گروه سرمايه گذاري تولید خودرو کشور آلمان در حاشیه برگزاری دومین روز از چهارمین همایش بین المللی سرمایه گذاری آذربایجان ایران در ارس، مشوق ها و امتیازهای سرمايه گذاري ارايه شده در منطقه آزاد ارس را قابل توجه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،اريك گونشه با اظهار شگفتي از استقبال خوب سرمايه گذاران از چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي منطقه آزاد ارس را موقعيت خوبي براي سرمايه گذاري دانست و گفت: ارس قابلیت توسعه اقتصادی و حضور در عرصه های بین المللی را دارد.

وی در رابطه با آمادگی برای سرمایه گذاری در این منطقه گفت: مطالعه طرح تجاري در خصوص سرمايه گذاري در آذربايجان شرقي را در برنامه های گروه قرارخواهیم داد.

یکی دیگر از سرمایه گذاران حاضر در این همایش مصطفي عبدالرحمن عبدالله رييس هيات تجاري اقليم كردستان عراق از گسترش تعاملات تجاري با جمهوري اسلامي ايران خبر داد.

وی افزود: بواسطه شرايط موجود تعامل های تجاري با ايران رو به توسعه بوده و مورد رضایت می باشد.

عبدالرحمن عبدالله افزود: نكات مثبت جاری در همایش بین المللی سرمایه گذاری آذربایجان را زمينه توسعه روابط اقتصادي با ايران دانست.

چهارمين همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري آذربايجان شرقي با معرفي ۴۰۸ طرح به ارزش ۱۵۴ هزار ميليارد ريال در تبريز گشايش يافت.

حضور تعدادي از سفرا و نمايندگان خارجي، وزير امور اقتصادي و دارايي، رييس سازمان سرمايه گذاري كشور، معاون وزير توسعه تركيه، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و مديران و مسوولان اقتصادي و تجاري استان هاي مختلف از جمله ميهمانان ويژه اين همايش بودند.

طرح هاي سرمايه گذاري مربوط به منطقه آزاد تجاري و صنعتي ارس از 16 تیرماه جاری با معرفي ۸۵ طرح به ارزش ۱۰ هزار ميليارد ريال در پانل هاي منطقه آزاد ارس به سرمايه گذاران داخلي و خارجي آغاز شده است./س

 

برچسب ها: مزیت ، منطقه ، آزاد ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.