حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني رئيس‌جمهور منتخب مردم ايران به پيام تبريک روساي جمهور بنگلادش و مونته‌نگرو و همچنين رئيس مجلس نمايندگان اندونزي پاسخ داد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک "محمد عبدالحمید" رئیس‌جمهور بنگلادش از گسترش مناسبات دوستانه و برادرانه میان دو کشور ابراز خشنودی کرد.

رئیس‌جمهور منتخب با تشکر از پیام رئیس‌جمهور بنگلادش، ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور براساس احترام متقابل و منافع مشترک دو ملت مسلمان و در جهت تقویت همکاری‌های منطقه‌ای بیش از گذشته افزایش و تحکیم یابد.

همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی رییس جمهوری در پاسخ به پیام تبریک "فیلیپ ویانویچ" رئیس‌جمهوری مونته نگرو از گسترش همه جانبه روابط دوستانه میان دو کشور استقبال کرد.

رئیس‌جمهور منتخب با تشکر از پیام رئیس‌جمهور مونته نگرو، ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های دو کشور هرچه بیشتر افزایش یابد.

بر اساس اين گزارش حجت‌الاسلام و المسلمين روحانی رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران در پاسخ به پیام تبریک "مرزوخی علی" رئیس مجلس نمایندگان جمهوری اندونزی ابراز امیدواری کرد که روابط حسنه میان جمهوری اسلامی ایران و اندونزی که بر پایه‌های دوستی ، برادری و اعتقادات دینی مشترک مردم دو کشور استوار است، بیش از پیش مستحکم شده و تعمیق یابد.

رئیس‌جمهور منتخب همچنین از پیام رئیس مجلس نمایندگان اندونزی تشکر کرده است.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار