معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ما چهار ماه از تعهدمان نسبت به اسپانسر تیم که یک بانک خصوصی متعلق به شهرداری است را اجرا نکردیم به خاطر همین مبلغ 1 میلیارد و 500 هزار تومان جریمه شدیم.

محمود سالار کیا معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود: باشگاه پرسپولیس به علت تنگنای مالی که فصل گذشته داشت به جای استفاده از لوگوي یک بانک خصوصی روی لباس اعضای تیم از اسپانسر دیگری استفاده کرد به همین علت با حکم دادگاه در 21 تیر ماه 91 محکوم به پرداخت 1 میلیارد و 500 هزار تومان شدیم.

سالار کیا در ادامه اظهار داشت: بر این اساس باشگاه توسط کمیسیون قانونی که اجرای معاملات شهرداری را بر عهده دارد محکوم شد. رای صادر شده قطعی و لازم اجراست اما ما به نحوه و میزان جریمه اعتراض داریم به هر حال هنوز ابلاغیه ای برای ما صادر نشده تا اعتراضمان را به دیوان عدالت اداری ارائه دهیم.

 وی درباره بدهکاری 1 میلیارد و 300 هزار تومانی باشگاه پرسپولیس گفت: ما بخش قابل توجهی از این مبلغ بدهی را پرداخت کردیم و مابقي هم ترتیب  پرداختنش را می دهیم، همچنین طی نامه ای به تاج رئیس سازمان لیگ برتر موضوع نحوه پرداخت بدهی ها را مطرح کردیم.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:  اگر سازمان لیگ نسبت به پرداخت بدهی باشگاه پرسپولیس متقاعد شود به کمیته انضباطی اعلام می کند تا اجازه ثبت قرار داد بازیکنان جدید در هیات فوتبال استان تهران را به ما بدهد./آق

برچسب ها: نسبت ، به ، میزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار