رئیس اداره آموزش شهروندی منطقه 10 در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از برگزاری تورهای نیم روزه ویژه شهرداران مدارس خبر داد.

 
محمد نقیب در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف شخصیت و امید بخشیدن به کودکان و نوجوانان و بالا بردن حس مسئولیت پذیری و همچنین ایجاد انگیزه برای حضور فعال آنان در اجتماع صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: با فراهم نمودن بستری برای بروز استعدادها، خلاقیت ها و توانمندسازی کودکان و نوجوانان در مباحث شهری، جامعه ای سالم و مشارکتی پویا و پایدار خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه 470 نفر از شهروندان مدرسه از ابتدای سال تاکنون به مکان های تفریحی و آموزش اعزام شده اند گفت: بیش از 40 تور نیم روزه رایگان تا پایان سال برای دانش آموزان برپا خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح نه تنها دانش آموزان با ساختارهای اجتماعی با شهر و  نحوه اداره آن از طریق اعزام به سازمان ها و واحدهای تابعه شهرداری تهران آشنا می شوند بلکه در طول سفر درون شهری با وظایف متقابل شهروندان و شهرداری آموزش های لازم را فرا می گیرند این طرح در طول سه ماهه تابستان در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برگزار می شود./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار