چرخ مسابقات فصل 93-92 در گروه آقایان و بانوان در سه بخش زیر گروه، دسته یک و لیگ برتر در خانه دارت تهران بحرکت درآمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، 25 بانوی ورزشکار در نخستین مرحله از 6 مرحله مسابقات زیر گروه از 8 استان و در 8 گروه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان پس از 6 ساعت تلاش و رقابت ساناز برمشوری از استان فارس با 24 امتیاز در صدر جدول ایستاد، مریم میر حسینی از استان گلستان با کسب 20 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و فاطمه عباسی از استان مرکزی و الهام ترکیان از استان اصفهان نیز با کسب 16 امتیاز توانستند به طور مشترک بر سکوی سوم این دوره از رقابتها قرار گیرند.

مسابقات لیگ دسته یک بانوان نیز با شرکت 16 دارت انداز برتر کشور برگزار شد که مونس برکتی از فارس با 10 امتیاز، طاهره یداله زاده از مازندران و وجیهه عربی از تهران هرکدام با 8 امتیاز در صدر جدول امتیازات قرار گرفتند.

همچنین در لیگ دسته یک آقایان 24 بازیکن در دو گروه 12 تایی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در گروه "الف" محمد علی روشن بین از قم، مجید زورمند از تهران و احمد رضا مداح از فارس در صدر جدول امتیازات قرار گرفتند و محمد مهدی دهقان از خراسان رضوی، مجید زنگنه از تهران و علیرضا مجد آبادی از البرز نیز صدر نشینان دور نخست گروه "ب" دسته یک کشوری جای گرفتند.

بر اساس این گزارش در لیگ برتر آقایان نیز کلیه 16 بازیکن این رده که جزو برترینهای کشور هم قرار دارند در یک رقابت فشرده طبق جدول از پیش تعیین شده با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان دور اول از 6 دوره این مسابقات حمید رضا مومنی از تهران با 8 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل لگ نسبت به حسین اعرابی در صدر جدول قرار گرفت. پس از این دو ورزشکار، شاهین حسینی از فارس و علیرضا شایق از تهران هرکدام با 7 امتیاز در مکانهای بعدی قرار گرفتند./زر
برچسب ها: دارت ، لیگ ، آقایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار