هیئت وزیران به استناد اصل 127 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛ اختیار دولت موضوع بند (ب) ماده(85) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور تفویض می‌شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ با تصویب هیئت وزیران، جا به جایی وظائف بین دستگاه‌های اجرائی و تغییر در تقسیمات کشوری بر اساس پیشنهاد معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور صورت می گیرد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد؛ اختیار دولت موضوع بند (ب) ماده(85) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت-مصوب 1380- به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور تفویض می شود.

همچنین تصمیم نماینده ویژه مذکور در چارچوب اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در حکم تصمیم رئیس جمهور و هیئت وزیران بوده و لازم الاجراست.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

بند (ب) ماده(85) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت

ب - به دولت اجازه داده می شود متناسب با تغییر تشکیلات، جا به جایی وظائف بین دستگاه های اجرائی و تغییر در تقسیمات کشوری براساس پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور(معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی)، اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی های سرمایه ای مصوب را تغییر دهد.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار