رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: در المپیاد علمی امسال 3 درصد سهم دختران و 10 درصد سهم شهرستان ها افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگار مهری سویزی در اختتامیه سی امین اجلاس آموزش و پرورش مناطق کشور که هم اکنون در سالن رازی در حال برگزاری است گفت: پرداختن به موضوع استعداد های درخشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ما به موضوع استعدادهای درخشان می پردازیم تا پیشرفت کنیم چرا که هر استعداد خاصی یک استحقاق خاص دارد و هر مستعدی مستحق توجه و زمینه سازی از منظر عدالت است و در حوزه استعداد های درخشان تبعیض و نگاه ویژه به این افراد عین عدالت است.

رئیس مرکز پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: توجه به استعداد های درخشان توجه به جامعه است و با اهمیت دادن به آن ها در واقع فردای خود را با پیشرفت می کاریم.

وی گفت: ما به نخبه ها و استعداد های درخشان و دانش و قدرت آن ها می پردازیم تا پیشرفت کنیم و نخبگان ما کسانی هستند که کشور را از معضلات خارج می کنند.

رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان گفت: آمارها و ارقام آیینه تماشای پیشرفت و توسعه کمی و کیفی استعدادهاست و در المپیاد امسال با افتخار باید بگوییم که 3 درصد سهم دختران و 10 درصد سهم شهرستان ها افزایش یافت که این خود نشانه عدالت است./ل


 

برچسب ها: استعدادها ، المپیاد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار