معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر نابهنجاری و انحرافات در ابتدا اصلاح نشود در جامعه با هزاران تومان هزینه اش قابل جبران نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین هژبری در اختتامیه سی امین اجلاس آموزش و پرورش مناطق کشور که هم اکنون در سالن رازی در حال برگزاری است گفت: اخلاق و تربیت مهم ترین ماموریت فرهنگیان است و ماندگاری تمدن ها وابسته به اخلاق و تربیت است و اقوام روزگار به اخلاق زنده اند.

وی ادامه داد: اگر به فرزندانمان اخلاق و تربیت را نیاموزیم خطر همه را تهدید می کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر نابهنجاری و انحراف در ابتدا خرجش يک تومان باشد و اصلاح نشود هنگامی که به جامعه برسد هزاران هزار تومان هزینه دارد که قابل جبران نیست.

وی خطاب به والدین گفت: اگر امروز برای تربیت فرزندانمان هزینه نکنیم فردا باید هزینه های سنگینی را برای تربیتشان بپردازیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به حیات طیبه در سند تحول بنیادین گفت: اجرای این سند باید با تربیت اجرا شود و این حیات طیبه است که باید به بچه ها آموزش داده شود.

هژبری گفت: امروز شاهدیم که بسیاری از چهره های قرآنی موفق را در مدارس قرآنی به کار گرفته ایم و آن چه که در این مدارس مهم است کیفیت است و کمیت نیست ما 5 هزار مربی داریم که آن ها را از بهترین مربیان می دانیم و راه توانمند سازی مربیان پرورشی و مشاورین را برگزاری همایش های ماهانه می دانیم با هر عنوانی که باشد .

وی افزود: 20 میلیون دانش آموز در جشنواره ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی کشور شرکت کردند و تا کنون 12 و نیم میلیون اردو برگزار کرده ایم یعنی به اندازه یک دانش آموز می توانیم مدعی باشیم یک اردو برگزار کرده ایم ./ز

 

برچسب ها: پرورش ، انحراف ، هزینه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار