در مناطقی از شرق کشور بویژه منطقه زابل افزایش سرعت باد رخ می دهد که موجب وزش باد شدید و توفان شن و گردو خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان های سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز "دوشنبه 17 تیرماه 92" اعلام شد طی سه روز آینده جوی آرام در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود و و این روند افزایش دما تا فردا ادامه می یابد اما از فردا تا حدودی دما رو به کاهش خواهد رفت.

شایان ذکر است، در همین مدت در مناطقی از شرق کشور بویژه منطقه زابل افزایش سرعت باد رخ می دهد که موجب وزش باد شدید و توفان شن وگردو خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان های سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی می شود که به سبب آن اختلال در تردد جاده ای در این استان ها دور از انتظار نیست.


همچنین براساس این گزارش؛ پیش بینی می شود که در طی این مدت وزش باد شدید و پدیده گرد و خاک در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور نیز رخ دهد.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، صاف و در پاره ای نقاط وزش باد پیش بینی می شود و همچنین دمای هوا در بیشینه خود به 39 درجه و درکمترین حالت به 25 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: گردو خاک ، توفان شن ، گرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار