معاون شهر سازی معماری شهرداری تهران از قرارگیری نقشه های تدقیق شده طرح تفصیلی بر روی وب سایت شهرداری تهران خبر داد.

جاوید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه هم اکنون که 16 ماه از اجرای طرح تفصیلی می گذرد در مجموع اجرای طرح تفصیلی در سال اول بر اساس بازخوردهای که داشته ایم با توفیق نسبی همراه بوده و توانسته پاسخگوی نیازهای شهروندان باشد.

وی ادامه داد: همان طور که برابری پرونده های صادر شده در سال 91 نسبت به سال قبل از اجرای نشان از استقبال شهروندان داشت و مشخص کرد این طرح مانعی برای ساخت و ساز نبوده از ابتدای امسال نیز آمار صدور پروانه ها حاکی از موفقیت آن دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این که سال اول اجرای طرح فرآیند تدقیق و پایش دنبال شد در همین راستا بعد از اجرای 6 ماهه اول سال 91 بازخوردهای مثبت و منفی سنجیده شد و کمیسیون ماده پنج از اواخر سال گذشته فرآیند تدقیق را بررسی کرد و در ابتدای امسال مصوبات کمیسیون در نقشه ها اعمال شد و در 9  خرداد ماه در سیستم مکانیزه پیاده سازی شد.

جاوید ادامه داد: هم اکنون که طرح تفصیلی سال اول را پشت سر گذاشته و وارد سال دوم شده 406 شیت نقشه طرح تفصیلی بر روی سایت شهرداری تهران قرار گرفته و شهروندان می توانند با ورود به سایت و بدون مراجعه حضوری با وارد کردن شماره پرونده یا کد نوسازی از موقعیت ملکشان اعم از پهنه بندی، سطح اشتغال، کاربری و حتی کروکی GIS طرح تفصیلی ملکشان مطلع شوند.

معاون شهرسازی معماری شهرداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: قریب به 2 میلیون نفر در این مدت از سایت شهرداری استعلام گرفتند که این آمار در نوع خود بی نظیر است و نشان می دهد شهردار تهران توانسته سامانه اطلاع رسانی مستقیم و بی واسطه ای پایه ریزی کند که شهروندان بدون مراجعه حضوری از خدمات الکترونیک استفاده کنند امیدواریم بتوانیم بر کیفیت و کمیت خدمات الکترونیکی شهرداری تهران بیافزایم./ز

برچسب ها: نقشه ، تفصیلی ، استعلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار