سرپرست تبلیغات اسلامی دشتی از اعزام بیش از 150 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام سعید توکلیان صبح امروز در جمع خبرنگاران، روحانیون مستقر و اعزامی از دفتر تبلیغات قم و اوقاف در ماه مبارک رمضان به شهرستان دشتی را حدود 30 نفر اعلام و خاطرنشان کرد: بیش از 65 مبلغ بومی حوزه‌های علمیه و 50 روحانی متفرقه در ماه رمضان امسال به مناطق مختلف دشتی اعزام می‌شوند.

وی یادآور شد:  اقامه نماز، تفسیر قرآن، مسائل اعتقادی، اجتماعی و سیاسی و پاسخ به شبهات دینی و ذکر فلسفه روزه داری از مهم‌ترین وظایف روحانیون اعزامی به مناطق مختلف این شهرستان است.

توکلیان سرکشی از روحانیون اعزامی، بررسی مشکلات آن‌ها و بیان برخی مسائل مرتبط را از مهم‌ترین برنامه‌هایی دانست که پس از اعزام مبلغ به مناطق صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به نقش روحانیون در تبلیغ مسائل دینی و اعتقادی گفت: حضور روحانیون در مناطق محروم شهرستان دشتی سبب توسعه و گسترش امور اعتقادی در اقشار مختلف مردم می‌شود.

توکلیان به استقبال مردم این شهرستان برای اعزام روحانی به مناطق مختلف اشاره کرد و افزود: در صورت اعلام نیاز مردم به روحانی، اداره تبلیغات آمادگی دارد روحانیون بیشتری را به مناطق مورد نیاز اعزام کند./ج1

برچسب ها: اعتقاد ، استقبال ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.