سرمربی پرسپولیس گفت: اینکه گفته می شود در نیمه نخست بازیکنان ذخیره و در نیمه دوم بازیکنان اصلی به میدان رفته اند صحت ندارد.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با تیم استقلال صنعتی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی دوستانه برای شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم است و برد و باخت اهمیتی ندارد.

وی افزود: برای لیگ برتر آماده می شویم، تا پیش از لیگ 4 یا 5 بازی تدارکاتی دیگر داریم و با آمادگی لازم در لیگ برتر حضور می یابیم.

دایی تصریح کرد: در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم. خوشبختانه توانستیم دو گل به استقلال صنعتی بزنیم اما ما هنوز در دوران بدنسازی هستیم و مطمئن باشید آماده‌سازی ما همچنان ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس گفت: اینکه گفته می شود در نیمه نخست بازیکنان ذخیره و در نیمه دوم بازیکنان اصلی به میدان رفته اند صحت ندارد، بازیکنان اصلی و ذخیره را من مشخص می کنم و هنوز هم چیزی معلوم نیست.

وی ادامه داد: پیش از لیگ برتر بازیکنان ذخیره و اصلی را مشخص خواهم کرد.

دایی خاطرنشان کرد: امسال سالی است که باید به پرسپولیس کمک شود، ما تا الآن هیچ چیزی از وزارت ورزش به عنوان کمک نگرفته‌ایم و کاری نداریم به چه کسی کمک می‌شود یا نمی‌شود. ما کار خودمان را با قدرت انجام می‌دهیم. من حتی برای رقیبانمان هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در مورد مدیریت پرسپولیس گفت: به این مسائل ورود نمی کنم، امیدوارم هر چه زودتر مشکلات پرسپولیس برطرف شود.

وی در مورد ملاقات با روحانی رییس جمهور منتخب مردم گفت: من با روحانی قرار ملاقاتی ندارم و امیدوارم وی بتواند مشکلات مردم را حل کند، مردم وی را دوست دارند و من نیز برای روحانی آرزوی موفقیت می کنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار