به تازگی یک شرکت دانش بنیان در زمینه IT موفق به تولید عینکی با قابلیت های ویژه ی سمعی و بصری دیجیتالی شده است.

به گزارش خبرنگار اورژانسit باشگاه خبرنگاران، به تازگی یک شرکت دانش بنیان در زمینه IT موفق به تولید عینکی با قابلیت های ویژه ی سمعی و بصری دیجیتالی شده است.

در ادامه می توان به کاربرد این عینک دیجیتال در حوزه های نظامی و صنعتی اشاره نمود و این موضوع می تواند باعث رقابت شدید با عینک چند منظوره دیجیتال گوگل شود، چرا که این کمپانی بیشتر تمرکز خود را صرف سرگرمی های دیجیتال و حوزه ی رسانه ای کرده است.
جالب توجه است که عینک Vuzix می تواند ارتباط صوتی بی سیم با گوشی های هوشمند دیگر برقرار کند.









مدل این عینک M100 نام دارد و از جمله ویژگی های بسیار کاربردی آن می توان از خروجی تصویر عریض و همچنین پشتیبانی رنگی کامل و نمایش تصاویر با رزولوشن 720P نام برد.

شایان ذکر است: این عینک از سرعت سنج، موقعیت یاب داخلی بسیار پیشرفته و در نهایت قابلیت چرخش زاویه ای تا 3 درجه بدون از دست دادن سوژه در رأس دید فرد را دارا می باشد.

همچنین از قابلیت های ویژه ی تمام ناشدنی این عینک  اين است كه می تواند به جستجوی یک سوژه ی خاص و یا یک کالا را در انبارهای صنعتی و تجاری بسیار بزرگ بپردازد و حتی آنها را شناسایی و اطلاعات ارزش افزوده و تجاری آن را مشاهده کند و به صورت دقیق تر در اختیار چشمان فرد قرار دهد.

 البته می توان افزود که این عینک با خلق افکت های سمعی و بصری جالبی که برای چشم مخاطب نمایش می دهد می تواند فرد را از وقایع روز دنیا مطلع کند و همچنین شگفت انگیز تر اینکه می تواند از سوژه ها عکس مستند تهیه کند.

در ادامه می توان به قیمت 800 دلاری آن اشاره کرد که البته قابلیت اجرای برنامه های آندروید را نیز با بسته الحاقی نرم افزاری ارائه شده برای نمایشگر های کوچک مثل همین عینک را دارد.

ناگفته نماند حالت شیشه ای و نامحسوس بودن عینک Vuzix و اطلاعات ارائه شده آن می تواند بهترین ویژگی آن باشد بزودی خبرهای کاملتری از این عینک در اورژانس IT باشگاه خبرنگاران قرار خواهیم داد./ع2

برچسب ها: عینک ، آینده ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار