امام جمعه رودهن گفت : تنها مردم از شهرت پیست آبعلی خبردارند بلکه این منطقه با وجود بناها و مکانهای تاریخی و گردشگری این قابلیت برای ثبت شناسنامه خود در عرصه جهانی را دارد و می تواند به قطب گردشگری ایران تبدیل شود.

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مشکلات و کمبود های موجود در شهر آبعلی از توابع رودهن گفت :منطقه آبعلی از ساختار توریستی و گردشگردی برخوردار است ولی متاسفانه در سالهای اخیر مشکلات و کمبودهای این منطقه در زمینه های مختلف افزایش یافته است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به کمبود های این منطقه تصریح کرد :مشکلات در حوزه میراث فرهنگی هم در این منطقه در راس کمبود ها قرار دارد زیرا ما مناطق خوب گردشگری در آبعلی داریم که به دلیل بی توجهی شناسنامه دار نشده اند و مردم از وجود این مناطق دیدنی بی خبر هستند و در مورد این موضوع از سوی مسئولین شهری اطلاع رسانی انجام نشده است .

امام جمعه رودهن با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی متعلق به منطقه و استان خاصی نیست اضافه کرد:میراث فرهنگی متعلق به منطقه و استان خاصی نیست بلکه ساختار کشوری دارد و باید به آثار برجامانده از فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی به یک چشم نگاه شود زیرا نابودی هر یک از این آثار عمر فرهنگ و تمدن ایرانم را کوتاه خواهد کرد .

حجت الاسلام والمسلمین توسلی در خاتمه در این مورد که آبعلی می تواند به قطب گردشگری ایران تبدیل شود اظهار داشت :تنها مردم از شهرت پیست آبعلی خبردارند بلکه این منطقه با وجود بناها و مکانهای تاریخی و گردشگری این قابلیت برای ثبت شناسنامه خود در عرصه جهانی را دارد و می تواند به قطب گردشگری ایران تبدیل شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.