مدیر عامل باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان ورزش هنوز با من صحبتی در مورد مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس نکردند، تا من در مورد آن تصمیم بگیرم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون هیچ مسئول ورزشی با من در مورد مدیر عاملی باشگاه پرسپوليس صحبت نکرده است،‌ اما اگر به صورت رسمي گزینه مدیر عاملی این باشگاه باشم، تصمیم جدی ام را خواهم گرفت.


مدیر عامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: به نظرم ساختار پرسپولیس درست نیست. هیئت مدیره ای که در پرسپولیس شکل گرفته هم طوری نیست که کار به صورت صحیح در آن پیش برود و سیستم نظارتی اش هم نمی تواند پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس باید از زیر مجموعه دولت خارج شود اما این به این معنا نیست که کسانی بیایند و با کیسه های پول بخواهند این باشگاه را در دست بگیرند. ما می خواهیم باشگاه مهمی مثل پرسپولیس خصوصی شود تا هر چه زودتر پیشرفت کند.



عابدینی اظهار داشت: بحث ما فقط 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال نیست. کل تیم های فوتبال باید به گونه ای خصوصی شوند تا مشکلات رفع شود.

مدیر عامل باشگاه داماش گیلان در خصوص مالکیت باشگاه داماش افزود: خسروی مالک باشگاه داماش گیلان است که با نظارت دستگاه قضایی
به فعالیت خود ادامه می دهد. اموال مالک باشگاه مصادره نشده و به طور قانونی کار خود را ادامه می دهد.

وی در مورد آبشک تأکید کرد: محمد آبشک 5 سال است که در این باشگاه حضور دارد. فکر می کنم وی ثمره باشگاه داماش گیلان است. اگر پرسپولیس آبشک را می خواهد باید هزینه اش را بپردازد. این درست نیست که هر باشگاهی که پول داشته باشد بیاید و هر بازیکنی که خواست را جذب کند.

عابدینی در مورد اختلافات فتح اله زاده و رویانیان اذعان داشت: این اختلافات را نباید جدی گرفت، این کری هایی است که مدیرعاملان این 2 باشگاه همیشه برای هم می خوانند.


وی در مورد آخرین وضعیت نقل و انتقالات داماش گیلان بیان داشت: تقریباً شالکه اصلی این تیم بسته شده است. امروز نیز کبه و مگنوم باتیسا به تیم اضافه می شود. دیگر بازیکنان داخلی نیز قراردادشان تمدید شده است.

عابدینی خاطر نشان کرد: تنها 3 بازیکن فصل گذشته از این تیم جدا شدند.حسن رودباریان به مس کرمان رفت، حسین ابراهیمی  نفت تهران را همراهي مي کند و علیرضا جهانبخش به NEC (تیم هلندی) پيوست./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار