مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مرخصی زایمان مادران 9 ماه شد، امریکا باید به دولت حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی نشان بدهد تحریم‌ها را وسیله می‌داند نه هدف ، سلفي‌ها پس از مرسي، اكنون در كنار ارتش قرار گرفته‌اند/ مرسي بايد استيضاح مي‌شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح ذیل است:

5 اشتباه استراتژيك مرسي/ پيغام خاص هيكل به يك مقام ايراني/ احتمال تغيير تيم مذاكره هسته‌اي
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/4/16/1297404_172.jpg

علاء‌الدين بروجردي رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس آخرین تحولات مصر، عربستان، قطر، سوریه، ترکیه، پنج اشتباه استراتژیک مرسی، ماجرای ارسال پرونده جزایر سه‌گانه به دادگاه لاهه، سرانجام تیم جدید مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان، آخرين وضعيت جاسوسان اسلواكي در ايران و ... را تشريح كرد.

سلفي‌ها پس از مرسي، اكنون در كنار ارتش قرار گرفته‌اند/ مرسي بايد استيضاح مي‌شد
 مشاور امور بين‌الملل رئيس مجلس گفت: با وجود اين که مرسي به سلفي‌ها و وهابيون نزديک شده بود اکنون اين گروه در کنار ارتش مصر است و به آن کمک مي‌کند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین روحانی روند اعتدال را در معرفي کاببنه رعايت خواهد کرد

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به شعارها و برنامه‌هایی که از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی در عرصه رقابت‌های انتخاباتی مطرح شده است به طور حتم وی به صورت فرا‌جناحی و با توجه به شایستگی‌های افراد در انتخاب کابینه وارد عمل خواهد شد.

آینده کشور در گرو توجه به اقتصاد و باروری آن است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آینده کشور در گرو توجه به اقتصاد و باروری آن است و این امر با رونق تولید حاصل خواهد شد.

وزارت بهداشت و درمان بايد بر قيمت و احتكار دارو نظارت كند/ نظارت نماينده‌اي از كميسيون بهداشت در سازمان غذا و دارو
عضو کميسيون بهداشت و درمان گفت: کمبود دارو در کشور، افزايش قيمت‌ها، عدم رعايت قيمت‌گذاري از سوي داروخانه‌ها، احتکار دارو و دپو کردن در انبارهاي دارويي مشکلاتي است که بايد با تشکيل کميته قوي از سوي وزارت بهداشت و درمان پيگيري و حل شود.

حفاظت از آب‌های سرزمین مقدس ایران مصداق بارز جهاد فی سبیل‌الله است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور تأثیرگذار پایگاه نیروی دریایی در جزیره خارک گفت: حضور در مرزهای آبی و حفاظت از آب‌های این سرزمین مقدس و حتی انجام امور اداری در همه قسمت‌ها از مصادیق بارز جهاد فی سبیل‌الله است.

سلفي‌ها پس از مرسي، اكنون در كنار ارتش قرار گرفته‌اند/ مرسي بايد استيضاح مي‌شد

 مشاور امور بين‌الملل رئيس مجلس گفت: با وجود اين که مرسي به سلفي‌ها و وهابيون نزديک شده بود اکنون اين گروه در کنار ارتش مصر است و به آن کمک مي‌کند.

آغاز فصل جديد فعاليت بنياد اميد ايرانيان / اقدام به تشکيل شعب در شهرستان‌ها

 رئيس هيئت مديره "بنياد امید ایرانیان" گفت: فعاليت اين بنياد بعد از برگزاري انتخابات يازدهم مجددا از سر گرفته شده و جلساتي را به صورت منظم برای پیشبرد اهداف تشکيل مي‌دهند.

مرخصی زایمان مادران 9 ماه شد

 با ابلاغ قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت خانواده از سوی رئیس جمهور، مرخصی زایمان مادران به 9 ماه افزایش می یابد.

امریکا باید به دولت حجت‌الاسلام والمسلمين روحانی نشان بدهد تحریم‌ها را وسیله می‌داند نه هدف
 یک افسر سابق سازمان سیا که اکنون به تحلیل مسائل ایران مشغول است، به دولت اوباما پیشنهاد کرد برای باز کردن باب یک دیپلماسی جدید با دولت حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحانی، به دولت وی نشان بدهد که تحریم ها را یک ابزار می داند نه هدف.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار