«شهر باران» ويژه برنامه افطار شبكه اول سيما در ماه مبارك رمضان از امشب روي آنتن شبكه يك مي رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه يك سيما؛  پخش برنامه تلويزيوني «شهر باران» به تهيه كنندگي احسان ارغواني از امشب (یکشنبه) و بعد از خبر ساعت ۱۹ آغاز و تا قبل از خبر ساعت ۲۱ ادامه خواهد يافت.


ارغواني گفت: «برنامه از امشب تا شب قبل از آغاز ماه رمضان به سبك و سياق هميشگي سال هاي گذشته «شهر باران» پخش مي شود و از روز اول ماه رمضان تمامي آيتم ها تغيير كرده و با حال و هوايي جديد روي آنتن مي رود».
او اضافه كرد: «كريم خودسياني يكي از مجريان اصلي خواهد بود و نام مجري بعدي برنامه نيز بزودي اعلام مي شود. همچنين سعيد شهروز، حامد زماني، ميثم ابراهيمي و شهاب رمضان خوانندگان اصلي برنامه هستند كه از هركدام از آنان يك قطعه جديد رونمايي مي شود».
ارغواني درباره آيتم هاي برنامه نيز گفت: «آيتم «دستان خالي» يكي از آيتم هاي اصلي برنامه است كه با حضور هنرمندان سينما، تلويزيون، ورزشكاران و چهره هاي فرهنگي و هنري مقابل دوربين رفته است. آيتم «مناجات با خدا» نيز يكي ديگر از آيتم هاي اصلي است كه دوربين برنامه به سراغ صاحبان مشاغل مختلف رفته و هركدام از اين افراد با زبان خاص خودشان به شيوه اي نمايشي با خداي خود به راز و نياز پرداخته اند».
كريم خودسياني كه به عنوان يكي از مجريان اين برنامه انتخاب شده از نويسندگان تلويزيون است و در كارنامه خود نگارش چند مجموعه و فيلم تلويزيوني را دارد. ارغواني نيز كه پيش از اين به عنوان تهيه كننده در برنامه هاي مختلف تلويزيوني حضوري فعالي داشته تهيه كنندگي «شهر باران» را در ۳۵ قسمت و به سفارش گروه معارف شبكه اول سيما برعهده گرفته است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.