سیمای انگلیسی شبکه بین المللی سحر "ویژه برنامه ماه رمضان" را برای مخاطبانش در این ماه مبارک تدارک دیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، این برنامه در 30 قسمت 25 دقیقه ای در دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در لندن تولید شده و در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای انگلیسی پخش خواهد شد.
گفت و گوی مجری با کارشناس از جمله آیتم های این برنامه است که طی آن مجری برنامه به مصاحبه با کارشناسان حوزه های مختلف از جمله پزشکی و مذهبی پیرامون مباحث مرتبط با این حوزه ها در ماه رمضان می پردازد.
این گفت و گوها در محیط هایی مانند محل کار، محل زندگی، دانشگاه و کتابخانه انجام می شود و محورهایی همچون آداب روزه داری، روزه و فواید آن برای روح و جسم انسان، تغذیه مناسب برای وعده های سحری و افطار، ورزش های مناسب برای روزه داران، اعمال ماه رمضان و فضایل شب های قدر مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
در بخش دیگر این برنامه، گزارش هایی از فعالیت های اسلامی مرتبط با ماه مبارک رمضان در مرکز اسلامی شهر لندن و مساجد این شهر پخش خواهد شد.
دعای هر روز ماه مبارک رمضان و گفت و گو با افرادی که برای اولین بار روزه می گیرند نیز از دیگر آیتم های "ویژه برنامه ماه رمضان" به شمار می رود.
"ویژه برنامه ماه رمضان" از روز سه شنبه 18 تیر ماه مصادف با 30 شعبان المعظم هر روز ساعت 04:00 به وقت تهران از سیمای انگلیسی شبکه بین المللی سحر پخش می شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار