اممیر غفور بعد از پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل کوبا گفت: از حمایت همه مردم تشکر می کنم و از اینکه آنها را خوشحال کردیم بسیار خوشحالم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر غفور پس از کسب دومین برد پیاپی مقابل کوبا اظهار کرد: نمی توانم بگویم که از قبل پیش بینی می کردیم که اینگونه مقابل کوبا در خانه اش پیروز می شویم. اما هدف ما پیروزی بر کوبا بود. قبل از بازی هم گفته بودم هدف ما این است و با انگیزه زیاد تنها به برد فکر می‌کنیم. کار سختی داشتیم. حریف دوست نداشت بعد از نتایج ضعیفی که قبلا گرفته بود مقابل ما آن هم در خانه طعم شکست را بچشد. به نظرم کوبایی ها در بازی اول خیلی خوب کار کردند ما هم قدری مدارا کردیم تا توانستیم بازی را در دست بگیریم. اما امروز جریان مسابقه به سنگینی روز قبل نبود. در آب و هوای استوایی کوبا بدن بازیکنان هر دو تیم واقعا خالی کرده بود. ولی شرایط برابر بود و خوشحالم که هر سه امتیاز مسابقه را گرفتیم.

وی درباره انتخابش به عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران خاطرنشان کرد: نمی توانم بگویم بهترین بودم. شاید بیشترین امتیاز را گرفتم. اما آن هم به دلیل شرایط بازی و اقتضای پستم است. قطعا پشت خط زن در والیبال بیشترین پاس را گرفته و در موقعیت بهتری برای کسب امتیاز قرار می گیرد.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران با قدردانی از حمایت های مردم از تیم ملی گفت: از اینکه مردم خوشحال هستند خیلی خوشحالم./زر
برچسب ها: غفور ، والیبال ، کوبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار