رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور تأثیرگذار پایگاه نیروی دریایی در جزیره خارک گفت: حضور در مرزهای آبی و حفاظت از آب‌های این سرزمین مقدس و حتی انجام امور اداری در همه قسمت‌ها از مصادیق بارز جهاد فی سبیل‌الله است.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس محمدحسنی" رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی، صبح امروز در جمع کارکنان پایگاه دریایی خارک با استناد به روایتی از امام صادق(ع) گفت: از امام صادق(ع) سؤال شد که بهترین اعمال چیست، امام(ع) نماز اول وقت، نیکی به پدر و مادر و جهاد در راه خدا را از جمله بهترین اعمال برشمرد.

وی به تشریح فضایل جهاد در راه خدا پرداخت و خطاب به حاضران تاکید کرد: شما عزیزان بدانید که جهاد لزوماً به معنای در میدان جنگ بودن نیست، بلکه خدمات شما اعم از حضور در مرزهای آبی و حفاظت از آب‌های این سرزمین مقدس و حتی انجام امور اداری در همه قسمت‌ها از مصادیق بارز جهاد فی سبیل الله است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان با اشاره به اوضاع جهان و منطقه نقش سازنده ایران در جهان و منطقه را بسیار مفید دانست.

بر اساس گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی پیش از حضور در جمع کارکنان پایگاه دریایی خارک از قسمت‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار