مدیرکل هماهنگی امور استان‎ها وزارت ورزش و جوانان گفت: افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران ایران در چهار سال اخیر بی‎سابقه بوده است



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی، صاحب حجتی عملکرد وزارتخانه ورزش و جوانان را در دولت دهم بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: صعود رتبه ایران در رنکینگهای جهانی از نشانههای عملکرد موفق این وزارتخانه است.

وی درارتباط بااولویتهای وزارتخانه در سال‏های اخیرگفت: پس از طراحی و تدوین چشم اندازچهار ساله امور ورزشی و فرهنگی جوانان در ابتدای دولت دهم، راهبردهای اجرایی و عملیاتی مورد استفاده توسط کارشناسان هر حوزه، معین شد.

مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان افزود: پس از این مرحله، با برنامهریزی دقیق و مدون نقشه راه ورزش کشور طراحی و این مهم با برگزاری جلسات مستمر به ریاست رئیس جمهور پیگیری و بررسی شد.

حجتی خاطرنشان کرد: توجه به سلامت همه قشرهای جامعه و توجه به ورزش همگانی که بارها و بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده، همواره در اولویت‏های برنامههای وزارتخانه در چهار سال اخیر بوده است.

وی گفت: پیروزی‏های اخیر کسب شده در والیبال و فوتبال و صعود به جام جهانی فوتبال، شادی و نشاط وصف نشدنی را برای مردم عزیزمان به ارمغان آورد کهسبب سربلندی کشور و همچنین زدودن خستگی مسئولان این وزارتخانه در پایان دولت دهم شد/س.

برچسب ها: ایران ، افتخار ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.