مریم کاظمی، کریم اکبری مبارکه، مجتبی مهدی، محمدحسن سعادتی و افشین زارعی به عنوان هیئت بازبین بخش مسابقه تئاترکودک و نوجوان دومین جشنواره تئاترشهر معرفی شدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاترشهر، هیئت پنج نفره بازبینی آثار راه یافته به جشنواره تئاترشهر از 20 تیرماه و به مدت پنج روز آثار نمایشی بیش از 40 گروه نمایشی تهران را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
در این هیات مریم کاظمی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، کریم اکبری مبارکه کارگردان و بازیگر تئاتر، مجتبی مهدی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان، محمدحسن سعادتی نویسنده و پژوهشگر تئاتر و افشین زارعی بازیگر و کارگردان تئاتر حضور دارند.
هیئت بازبین بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان دومین جشنواره تئاترشهر، پس از ارزیابی نمایش های راه یافته به این بخش، حداکثر 15 نمایش را برای شرکت در بخش پایانی معرفی خواهند کرد. همه گروه های این بخش در فرهنگسرای اندیشه بازبینی خود را پشت سر خواهند گذاشت. 
گفتنی است، دومین جشنواره تئاترشهر به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، از 19 تا 26 مردادماه، در شهر تهران برگزار می شود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار