هاشم اسکندری گفت: مدال نقره امیر سرخوش از نظر من با مدال طلا برابری دارد.

هاشم اسکندری در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان ما آنجور که توقع داشتیم ظاهر نشدند و یکی از علت های آن نیز افت حسین وفایی بود که به تیم هم ضربه زد.

وی تصریح کرد: علت نتیجه نگرفتن برخی مهره های خوب چیزی به جز غرور نبود، غرور یکی از مسائلی است که باعث می شود هر ورزشکاری نتواند از تمام پتانسیل خود استفاده کند.

وی ادامه داد: سطح بازی های آسیایی بسیار بالا بود و حریفان ما بسیار قدرتمند بودند این حریفان عمدتاً در مسابقات حرفه اتی جهان بازی می کنند.

وی تصریح کرد: مدال نقره امیر سرخوش از نظر من برابر با مدال طلاست و ارزش بسیار زیادی دارد سرخوش تمام پتانسیل و توان خود را به خرج گذاشت ولی به عنوان مثال حسین وفایی که مدال جهانی داشت در این بازی ها ناموفق کار کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه نگاهی که به بسیاری از ورزش ها می شود به بولینگ و بیلیارد نمی شود باید مسئولان توجه بیشتری به این رشته داشته باشند چراکه در کشور پتانسیل زیادی داریم.

اسکندری بیان کرد: به ورزشکاران توصیه می کنم که همیشه از غرور دوری کنند مرحوم تختی می گفت هر چه مدال بیشتر کسب می کنم بیشتر سرم را خم می کنم و باید تواضع را از ایشان بیاموزیم.

وی در خصوص مشکلات سالن برگزاری مسابقات نیز عنوان کرده: البته اشکالات زیادی در محل برگزاری مسابقات وجود داشت به عنوان مثال دمای استاندارد سالن باید 21 درجه می بود که نبود و مسائل دیگری که معتقدم اگر مشکل و سختی وجود دارد مربوط به همه است و نباید آن را دلیل و توجیهی برای نگرفتن مدال دانست و این هنر ورزشکاران موفق است که در سخت ترین شرایط بهترین نتیجه را نگیرند./آق

برچسب ها: بولینگ ، اسکندری ، سرخوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار