تهیه‌كننده فیلم سینمایی «هیچ كجا، هیچ كس» تاكید كرد همزمان با نمایش عمومی فیلمش، آثار مهمی روی پرده می‌روند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره سینما، حسن كلامی گفت: این فیلم عید فطر اكران می‌شود. آنونس ساخته شده، پوستر طراحی شده و تقریبا در مراحل آخر چاپ كپی‌های فیلم و دیگر مقدمات تبلیغاتی برای اكران هستیم.
وی درباره پیش‌بینی استقبال مخاطبان از این فیلم گفت: عوامل متعددی از جمله همزمانی اكران فیلم با سفرهای تابستانی مردم و چگونگی فضای عمومی كشور در چگونگی فروش فیلم مؤثر است. تركیب خوب بازیگران «هیچ كجا، هیچكس» می‌تواند یكی از فاكتورهای فروش باشد. وسعت پخش حوزه هنری كه پخش‌كنندگی فیلم ما را بر عهده دارد می‌تواند فضای تبلیغاتی خوبی برای فیلم رقم بزند.
این تهیه‌كننده افزود: بخشی از فعالیت‌های تبلیغاتی در تهران آغاز شده. همزمان با فیلم «هیچ كجا، هیچكس» فیلم‌های قدری اكران می‌شوند باید ببینیم كدام فیلم می‌تواند تماشاگر را جذب كند و فروش بیشتری داشته باشد. حوزه هنری در راستای پخش گسترده و پوشش تبلیغاتی فیلم دارد همه تلاش خود را می‌كند و عملكرد خوبی تا كنون داشته است. حدود ۱۶ شهرستان فیلم را نمایش می‌دهند.
در «هیچ كجا، هیچكس» به كارگردانی ابراهیم شیبانی، مهناز افشار، محمدرضا فروتن، رضا كیانیان، صابر ابر، بهاره كیان افشار و … بازی ‌كردند./ي2
برچسب ها: کلامی ، هیچ کجا ، هیچ کس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار