مدير كل حفاظت محيط زيست آذربايجان شرقي از صدور حكم حبس و جريمه نقدي به متهم شكارچي حيات وحش منطقه كنتال ,توسط دادگاه عمومي شهرستان مرند خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بيوك رئيسي با اشاره به پيگيري و رد يابي يگان حفاظت محيط زيست از شكارچي مشهور منطقه جلفا و مرند و دستگيري نامبرده در حين ارتكاب جرم گفت : با بررسي مدارك و مستندات نگهداري شده توسط متخلف و به استناد نظر كارشناسان رسمي دادگستري مبني بر تكرار جرم شكار قوچ و ميش ,كل و بز ,گرگ وخرگوش در طول ساليان متمادي توسط نامبرده ,شكارچي غير مجاز و سابقه دار كنتال به اتهام شكار مكرر غير مجاز حيات وحش به 17 ماه حبس در زندان و 137 ميليون تومان جزاي نقدي محكوم شد.
مدير كل حفاظت محيط زيست با ابراز خرسندي از اقدام قاطع تشكيلات قضايي استان در برخورد با تخلفات زيست محيطي ، شناسايي و معرفي شكارچيان غير مجاز منطقه را از دستاوردهاي مهم اين پرونده حقوقي دانسته و اضافه كرد:طي ماموريت هاي جداگانه اي مستند سازي تخلفات و جمع آوري ادله حقوقي براي چند متخلف ديگر منطقه پيگيري مي شود.
وي از دوستداران و علاقه مندان محيط زيست خواست هر گونه اطلاعات اعم از نگهداري غير مجاز حيات وحش,شكار غير مجاز توسط افراد متخلف و اقدامات مشكوك شكارچيان را به نزديكترين واحدهاي محيط زيست در شهرستانها گزارش نمايند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار