بخش فرهنگی کتابخانه‌های عمومی هرمزگان به مناسبت سالگرد حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران مسابقه نقاشی کودکان برگزار کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  امیرحسین حیدری مسئول فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان امروز در حاشیه برگزاری این مسابقه نقاشی گفت: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت سالروز حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناوگان آمریکای جنایتکار، از سوی کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

به گفته وی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم این پرواز و آشنایی کودکان و نوجوانان ایرانی با چهره خبیث و بی‌رحم آمریکا از اهداف برگزاری این مسابقه است.

حیدری در ادامه افزود: نباید جنایت‌های آمریکا را به فراموشی سپرد، معرفی چهره واقعی آمریکا به نسل آینده از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی انقلابی است.

مسئول فرهنگی کتابخانه‌های عمومی هرمزگان در پایان گفت: نقاشی‌های شرکت‌کنندگان در این مسابقه نشان از آگاهی و توجه نوجوانان به تاریخ و چهره جنایی آمریکا دارد.

یادآور می‌شود در دوازدهم تیرماه سال 1367 هواپیمای ایرباس خطوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران مورد حمله موشکی ناو جنگی آمریکایی قرار گرفت و در این واقعه 290 مسافر شهید شدند که حدود 60 نفر از آنها کودکان زیر 13 سال بودند./ج1


برچسب ها: مسابقه ، نقاشی ، کتابخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.