"عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور" با اشاره به اینکه طيف‌هاي دانشجويي همگام با دولت يازدهم فعاليت خود را رونق خواهند بخشيد، گفت: قشر دانشجويي برای تحلیل و ارائه برنامه‌های خود در فضای جدیدی که در دانشگاه‌ها ایجاد خواهد شد در تعامل با رئیس‌جمهور منتخب و در راستاي پيشرفت كشور حرکت خواهد کرد.

مرتضی گنجی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر انطباق مواضع حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی با موازین مقام معظم رهبری اظهار داشت: بعد از سخنان رئیس‌جمهور منتخب در اولین مصاحبه تلويزيوني پس از انتخابات، اصول‌گرایانی که تا آن زمان افکار خود را با خط مشی و تفکرات رئیس‌جمهور منتخب منطبق نمي‌ديدند به اشتباه خود پی‌بردند.
 
این فعال دانشجویی  تصريح كرد: سخنان رئیس‌جمهور منتخب در جلسات و مجامع مختلف رسانه‌های غربي و اپوزیسیون‌ خارج نشين را نسبت به دولت يازدهم ناامید کرد تا جايي که وی را مهمترین نماینده رهبری دانستند.
 
وی با تفکیک جریان درست اصلاحات از فتنه‌گران بیان داشت: مسلما بحث ورود کساني که کشور را به بحران کشاندند در بدنه دولت یازدهم منتفی است و جریان درست و متعادلی از اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان در کابینه دولت حضور خواهند داشت، تا شعار اعتدال به واقعیت بپیوندد.
 
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان با اشاره به اینکه طيف‌هاي دانشجويي همگام با افرادی که در رأس امور قرار می‌گیرند فعاليت خود را رونق خواهند بخشيد، خاطرنشان کرد: قشر دانشجويي برای تحلیل و ارائه برنامه‌های خود در فضای جدیدی که قطعا در دانشگاه‌ها ایجاد خواهد شد به صورت نقادانه و اصولي در تعامل با رئیس‌جمهور منتخب در جهت ارتقاء و سازندگي كشور حرکت خواهند کرد.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شعار ، اعتدال ، کابینه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار