پس از یک وقفه یکساله، شبکه اول تلویزیون دولتی "تاجیکستان" در نظر دارد در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه‌ای را برای سحر و افطار تهیه و پخش کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه اول تلویزیون دولتی "تاجیکستان" در نظر دارد در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مخصوصی را به مناسبت این ماه تهیه و پخش کند.
 
به نقل از خبرگزاری تاج‌نیوز،"طاهر اسراریان" مدیر شعبه تنظیم برنامه‌های شبکه اول "تاجیکستان" گفت: قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان به مسؤلین بخش فرهنگی شبکه سراسری این کشور سفارش داده شد که درباره فضیلت‌های انسانی برنامه‌های مختلفی را آماده و پخش کنند.
 
وی افزود: با توجه به شبانه‌روزی بودن برنامه‌ها و اینکه در ساعات 3-2 شب که مردم به خوردن سحری مشغول می‌شوند، وقت برای تماشای برنامه‌ها دارند که در این ساعت‌ها پخش برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم و بزودی بینندگان از آن آگاه خواهند شد.
 
"اسراریان" همچنین اظهار داشت: این برنامه‌ها با حضور کارشناسان و متخصصان دینی و اعضای شورای علمای مرکز اسلامی تاجیکستان آماده و پخش می‌شوند.
 
این مسئله در حالی است که سخنگوی مرکز اسلامی "تاجیکستان" از این تصمیم تلویزیون‌های دولتی اظهار بی‌اطلاعی کرده است.
 
پخش برنامه‌های رمضانی شبکه اول تلویزیون "تاجیکستان" که دارای مضمون دینی و اخلاقی می‌باشند به یک سنت تبدیل شده و تنها در مدت ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.
 
با این وجود، سال گذشته  به دلایل نامعلومی شبکه اول تلویزیون "تاجیکستان" از پخش این برنامه‌ها خودداری کرد که این تصمیم بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.
 
انتهای پیام/

منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار