نسل جدید فبلت کهکشانی با نامNote III در روز سیزدهم شهریورماه امسال توسط سامسونگ رسما رونمایی و عرضه خوهد شد .

به گزارش خبرنگار اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ نسل جدید فبلت کهکشانی با نامNote III  در روز سیزدهم شهریور امسال توسط سامسونگ رسما رونمایی و عرضه خوهد شد .

تا کنون اطلاعاتی که از این فبلت کهکشانی بدست آمده حاکی از آن است که سامسونگ از مانیتور 5.7”  اینچی Super AMOLED   به جای مانیتوری که توسط برخی سایت ها اندکی عریض تر شایعه شده بود ، استفاده کرده است که البته این مطلب ناگفته نماند که رزولوشن آن 1080p  است.


همچنین سامسونگ از تراشه همه جانبه و گرافیکی 8 هسته ای بسیار قوی ، خوشنام و جدید Snapdragon 800 استفاده کرده و انتظارات تمام مصرف کنندگان را با استفاده ی پردازنده معروف 8 هسته ای بسیار سریع و کم مصرفOxynus 5 Octa  معطوف خود کرده است .

حافظه موقت کهکشانی Note III از خانواده پرسرعت LP-DDR3 و ظرفیت آن برابر با 3 گیگابایت میباشد ، که در بین فبلت های هم ردیف خود ، برند سامسونگ بار دیگر شانس مدتی در لقب بهترین ماندن را از آن خود کند . همچنین این فبلت در دو مدل با ظرفیت های حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه میشود .

ناگفته نماند تکرار استفاده از همان لنز 13 مگاپیکسلی استفاده شده در گوشی کهکشانی S4 که از تراشه Snapdragon 600 بهره می برد ، در کهکشانی Note III  جای تأمل دارد چرا که تراشه Snapdragon 800 از دوربین 51 مگاپیکسلی هم میتواند پشتیبانی کند و در کلام آخر اینکه تا زمان عرضه و رونمایی که ذکر شد ، اطلاعات دقیق تر این فبلت هوشمند را در اورژانس IT قرار خواهم داد. 

البته میتوان به این نکته اشاره نمود که با توجه به وسعت بسیار زیاد پردازشی در بخش سرگرمی های دیجیتال که این تراشه ی قوی در اختیار سومین کهکشانی تجاری سامسونگ قرار می دهد ، در آینده نزدیک احتمال غافل گیری از طرف سامسونگ را بعید نمی دانم و این موضوع خود نوید بخش خبر های جدیدتر و خوبی میتواند باشد ./ح
برچسب ها: سامسونگ ، فبلت ، گرافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار