انفجار تانكر حامل سوخت بنزين در محور ارتباطي چابهار - نيكشهر واقع در جنوب سيستان و بلوچستان باعث مسدود شدن اين محور ترانزيتي شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان فرماندار و رييس ستاد مديريت بحران نيكشهر افزود: اين حادثه روزگذشته در كيلومتر ۲۲ اين شهرستان به چابهار هنگامي رخ داد كه تانكر حامل ۲۸ هزار ليتر سوخت بنزين به علت تركيدگي لاستيك ناشي از شدت گرما مجبور به توقف شد.

صاحب گل صالحي گفت: تركيدگي لاستيك و حرارت ناشي از آن باعث آتش سوزي و سرايت آن به ديگر قسمتهاي تريلر از جمله مخزن بنزين و در نهايت انفجار آن شد.

وي ابراز داشت: خوشبختانه اين حادثه تلفات و صدمات انساني نداشت و راننده تانكر نيز به محض آتش گرفتن خودرو از محل آتش سوزي دور شده است.

وي ادامه داد: مسوولان ذيربط به محض اطلاع از وقوع حادثه در كوتاه ترين زمان ممكن با اعزام خودرو و گروههاي فوريت پزشكي، هلال احمر و آتش نشاني به محل حادثه اقدام به خاموش كردن آتش كردند.

صالحي گفت: همچنين چند دستگاه لودر، گريدر و ساير خودروهاي سنگين به منظور بازگشايي كنار گذر از نيكشهر به محل حادثه واقع در در دو راهي آبشكي اعزام و اقدام به ايجاد راه عبور موقت كردند.

وي اظهار داشت: در نتيجه تلاش چند ساعته گروههاي راهداري و امداد و نجات نيكشهر، هم اينك عبور وسائط نقليه از كنارگذر ايجاد شده انجام مي شود و ساير اقدامات از جمله مناسب سازي محيط و جاده اصلي در دست انجام است.

نيكشهر در ۵۴۰ كيلومتري جنوب زاهدان و در نزديكي بندر چابهار قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.