شهردار کنگان از احداث پل‌های ماشین‌رو و ایجاد راه ارتباطی در این شهر خبر داد و گفت: تا کنون سه پل ماشین‌رو در نقاط مختلف شهر احداث شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، عبدالله حسینی کنگانی صبح امروز در بازدید از طرح‌های عمران شهری کنگان اظهار داشت: شهرداری کنگان در راستای رضایت‌مندی شهروندان و بهبود سیمای شهری از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

وی افزود: حجم و کیفیت اقدامات عمرانی و رفاهی انجام گرفته در بندر کنگان طی چند سال اخیر موجبات رضایت شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار کنگان از افزایش چشمگیر جمعیت کنگان در سال‌های اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرستان کنگان با رشد جمعیتی 70 درصدی در آخرین سرشماری بیشترین رشد جمعیت در کشور را داشته و جمعیت آن از 24 هزار نفر به بیش از 70 هزار نفر افزایش یافته است.

حسینی کنگانی با تاکید بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات شهرداری کنگان تصریح کرد: با وجود افزایش چشمگیر جمعیت، شهرداری کنگان با همان محدودیت از حیث منابع انسانی و امکانات در حال خدمات‌دهی به چند برابر ظرفیت خود است.

وی از احداث پل‌های ماشین‌رو و ایجاد راه ارتباطی در کنگان خبر داد و گفت: تا کنون سه پل ماشین‌رو در نقاط مختلف شهر احداث شده است.

حسینی کنگانی افزود: این پل‌ها در خور عبدالسلام، خیابان مصلای جمعه و خیابان ملوان بر روی رودخانه‌های فصلی احداث شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار موجود برای اجرای این سه پل بیش از 2500 میلیون ریال هزینه شده است.

کنگانی هدف از احداث پل‌های ماشین‌رو را کنترل و کاهش بار ترافیکی شهری، دسترسی راحت مردم  و رضایت‌مندی شهروندان عنوان کرد.
برچسب ها: کنگان ، عسلویه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.