کارشناس والیبال گفت: طبق آخرین آنالیز انجام شده زدن سرویس های ریسکی در دستور کار ملی پوشان ایرانی بود.

غلامرضا مومنی مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی ایران در اولین دیدار خود مقابل تیم کوبا عملکردی بسیار خوب و حرفه ای داشت، ملی پوشان در 2 ست اول بازی با زدن سرویس های ریسکی که در دستور کارشان بود خطاهای زیادی داشتند اما در ست های بعدی به خود آمده و حریف را مغلوب کردند.
 
کارشناس والیبال گفت: عامل اصلی برد ایران در مصاف با روسیه به نظر من آنالیز حرفه ای و سطح بالای خوآن سی چلو و خولیو و لاسکو از حریف بود تیم ملی ایران در این دیدار هم از نظر تاکتیک های قدرتی و هم سرعتی بسیار عالی کار کرد.
 
وی یادآور شد: نمودار عملکرد ملی پوشان در این دوره از مسابقات لیگ جهانی از آغاز تاکنون حاکی از آن است که تیم ایران در هر بازی نسبت به دیدار قبل قدرتمند تر ظاهر می شود به نظر من این مساله فلسفه بازی های تدارکاتی را نشان می دهد چون ملی پوشان در هر دیدار نسبت به بازی قبل با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف حریف خود می روند همان طور که نقطه قوت کوبا با تمام بازیکنانش فقط بازی کردن زیاد است.
 
کارشناس والیبال یادآور شد:نباید در روند رشد و نتیجه گیری والیبال ایران در لیگ جهانی تلاش و زحمات مربیان ایرانی را فراموش کرد چون آن ها با همت خود و چنین بازیکنانی با پرورش دادند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.