دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش کل کشور از ثبت نام 95 درصدی دانش آموزان خبر داد.

مستقیم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: با اتمام مهلت ثبت نام 95 درصد دانش آموزان اول ابتدایی، اول و دوم متوسطه موفق به ثبت نام شدند.
مستقیم در ادامه تصریح کرد: 5 درصد باقیمانده موردی هستند که باید نهایت تا آخر تیر ماه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه با ارائه مستندات علل تأخیر به مدارس، اقدام به ثبت نام کنند.
وی با اشاره به ثبت نام میان پایه ها اظهار داشت: ثبت نام دانش آموزان میان پایه که نیازی به اولیاء ندارند.
توسط مدیران مدارس در حال انجام است.
مستقیم با بیان نظارت بر نحوه ثبت نام دانش آموزان افزود: با وجود 54 هزار مدرسه در سراسر کشور حدود 45 تا 50 درصد از آنها را توسط همکاران بر نحوه ی عملکرد ثبت نام مورد نظارت قرار داده که حدود 20 هزار مدارس بازدید شده است.
وی با اشاره به تخلفات تصریح کرد: در آموزش و پرورش تخلف نداریم به جز عدم رعایت دستور العمل ها که به صورت موردی بوده است.
وی در ادامه افزود: تخلفات به علت عدم اطلاع رسانی به مدیران، درخواست جابجایی مدارس و ثبت نام در مدارس خاص توسط اولیا دانش آموزان بوده که با راهنمایی همکاران رفع شده است.
مستقیم با اشاره به تخلفات دریافت وجه اظهار داشت: دریافت وجه انگشت شمار بوده و با وجود 12 میلیون و 500 هزار دانش آموز، 54 هزار مدرسه، 800 نفر دبیر ستاد ثبت نام و 40 هزار مدیر در سراسر کشور دریافت وجه موردی بوده و با بررسی های انجام شده وجه دریافت شده مسترد شده است.
وی خاطر نشان کرد: از زحمات همکاران، دبیران ستاد ثبت نام، عوامل اجرایی مدیران مدارس و افرادی که از اول خرداد تا 15 تیر ما را یاری نمودند تشکر می کنم./ز
برچسب ها: دبیر ، مدیران ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار