مدير روابط عمومي دارالقرآن خانه کارگر از آغاز ثبت نام مرحله هشتم طرح ملي، تلفني حافظ قرآن شويد خبر داد.

محمد صادق محسني کبير در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام اين خبر گفت: اين طرح ملي پيرو فرمايش مقام معظم رهبري مدظله العالي مبني بر تربيت 10 ميليون حافظ در سطح کشور برگزار مي‌شود که ثبت نام آن از امروز همزمان با افتتاحيه بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي قران کريم به مدت يک ماه آغاز شده است.
 
وي افزود: اين طرح جديدترين روش حفظ قرآن کريم در کشور است که به صورت تلفني و بدون نياز به حضور در کلاس صورت مي‌پذيرد.
 
وي تصريح کرد: اين دوره‌ها در مدت زمان 2، 3 و يا 4 سال انجام مي‌شود که علاقمندان به حفظ قرآن کريم پس از دريافت برنامه و بسته کمک آموزشي تحت آموزش‌هاي تلفني اساتيد پشتيبان که عموما از حافظان کل قرآن هستند قرار مي‌گيرند همچنين در کنار آموزش‌ها اولين بسته ک مک آموزشي حفظ قرآن کريم در کشور به نام " صعيفه حفاظ" که شامل کتاب واژه‌نامه، راهنماي حفظ هدي و لوح فشرده ترتيل کل قرآن کريم است. براي سهولت حفظ قرآن به متقاضيان ارائه مي‌شود.
 
وي اظهار داشت: تا کنون بيش از 85 هزار نفر از سراسر کشور و خارج از ايران جهت ثبت نام در اين طرح ملي با دارالقرآن خانه کارگر تماس گرفته‌اند که کار آموزش بيش از 12 هزار و 500 نفر از آنان شروع شده است.
 
وي در خصوص اعطاي مدرک کارشناسي به حافظان قرآن کريم گفت: پيرو مصوب مجلس شراي اسلامي سال 1375 افرادي که قرآن را حفظ مي‌نمايند مي‌توانند با شرکت و قبولي در دو آزمون کتبي و شفاهي مدرک ليسانس علوم قرآن و حديث را بدون تحصيل در دانشگاه دريافت کنند.
 
وي خاطر نشان کرد: علاقمندان به ثبت نام در اين دوره مي‌توانند هم با حضور در نمايشگاه بين المللي قرآن کريم در بخش نهادها و موسسات به غرفه دارالقرآن خانه کارگر مراجعه و ثبت نام کنند و هم مي‌توانند تا تاريخ 15 مرداد 92 با شماره تلفن 66978001-021 تماس حاصل فرمايند و جهت کسب اطلاعات بيش تر به آدرس اينترنتي WWW.EHODA.COM مراجعه کنند./ف
برچسب ها: طرح ، ملی ، تلفن ، حافظ ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار