اسکی باز باشگاه مس آذربایجان گفت: با وجود اینکه در فصل اسکی اخیر هم در بخش انفرادی قهرمان شدم و هم در بخش تیمی قهرمان لیگ شدیم ولی هنوز هیچ مبلغی از قرار دادم توسط باشگاه مس آذربایجان پرداخت نشده است.

محمد کیادربندسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: قرارداد من و 5 اسکی باز دیگر با باشگاه مس آذربایجان از تاریخ اول آذر ماه سال 91 بسته شد و در تاریخ اول خرداد نیز این قرارداد به پایان رسید اما هنوز حتی یک هزار تومانی از مبلغ قرار دادم را دریافت نکرده ام.

وی افزود: قرار بود 40 درصد قرار دادم را در ابتدا ، 30 درصد را در میان فصل و 30 درصد دیگر را در انتهای فصل دریافت کنیم که هیچ مبلغی پرداخت نشد و ما هم در طول فصل درگیر مسابقات اسکی بودیم و هر از چند گاهی نیز که مسئله قرار دادمان را پیگیری می کردیم مسئولان باشگاه ادعا می کردند همه صد درصد قرارداد را یکجا پرداخت می کنند.

دربند سری ادامه داد: ترس این را داشتیم که مدیر باشگاه عوض شود که مدیر جدید بخواهد قرار دادمان را پرداخت نکند که البته با حفظ مدیریت باشگاه باز هم مبلغ قرارداد ما پرداخت نشد.

وی تصریح کرد: از عید به بعد که ما جدی تر پیگیر قرار دادمان بودیم مسئولان فقط امروز و فردا کردند و حتی از طریق فدراسیون نیز مسئله را پیگیری کردیم که رئیس فدراسیون نیز شخصاً به مسئولان باشگاه زنگ زد و حتی نامه ای برای مدیر عامل فرستاد تا به تعهدات مالی عمل کند اما متأسفانه باز هم نتیجه ای نداد.

ملی پوش آلپاین ادامه داد: ما حتی از رسول نژاد نماینده ورزشکاران هم در این زمینه کمک خواستیم و ایشان با مسئولان باشگاه تماس گرفتند ولی باز وعده های قدیمی تکرار شد.

در پیگیری یکی از روزنامه ها نیز مدیر عامل تیم از ما خواست که مسئله را رسانه ای نکنیم و به زودی پول ما را می دهد اما مثل سایر موارد این پیگیری ها نیز جواب نداد.

کیا دربند سری تاکید کرد: با این شرایط و با این بد قولی ها اگر باشگاه مس آذربایجان بخواهد سال بعد هم در اسکی تیمداری کند هیچ کس به این تیم نمی رود. اگر مسی ها یک میلیارد هم  به من پول بدهند دیگر به این باشگاه نخواهم رفت.

وی تصریح کرد: باشگاهی که با قهرمانانش این کار را می کند نباید در لیگ اسکی حضور داشته باشد .
امسال سال المپیک است و همه ما به جای اینکه دغدغه المپیک را داشته باشیم دغدغه مسائل مالی را داریم.

کیادربندسری در پایان خاطرنشان کرد: امروز و فرداهای زیادی برای گرفتن حق خودمان از مسئولان باشگاه مس آذربایجان شنیده ایم. ما تمام تلاش خودمان را بکار می بندیم تا قرار دادمان را به طور کامل دریافت کنیم تا در این برهه حساس دغدغه رقابت های المپیک را داشته باشیم نه مسائل مالی .

تمام هزینه ما ورزشکاران از این راه به دست می آید و برای خرید لوازم گران قیمت اسکی به این پول نیاز داریم اما مسئولان حتی حق خودمان را نیز به ما نمی دهند./مح

 

 

برچسب ها: اسکی ، تاریخ ، مسئله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار