دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: تمام مجموعه‌های سیاسی زنجیره به هم پیوسته‌ای هستند که باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور را اصلاح کنند و از این جهت است که حل مسائل اجتماعی شهر، مشکلات سیاسی را نیز حل خواهد کرد.

"محمدمهدی عبدخدایی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن بررسي عملکرد شوراها و تبيين اولويت‌هاي جديد در اين‌باره اظهار داشت: اصول کار شهرداری و شورای شهر فعالیت‌های مدنی است.
 
عبد‌خدایی با اشاره به اولویت‌های پیش‌روی شورای شهر افزود: رفاه اجتماعی، حل مسئله ترافیک و خدمت‌رسانی به طبقات آسیب‌پذیر جامعه مهمترین مسائل پیش‌روی شورا‍‌هاست که تعیین قانون و تکلیف برای شهردار نيز در این حوزه جای می‌گیرد.

وی نگاه اعضای شورای شهر به شهردار آینده را با اهمیت دانست و افزود: عملکرد شوراها باید قوی باشد تا شهرداري انتخاب شود که  قابليت حل مشکلات شهري و اجرای آن را داشته باشد.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام با بیان اینکه شهرداری در تهران مقامی در حد وزارت و یا بالاتر را دارد، تصریح کرد: شهردار عملا مسئولیت اجرایی حل معضلات شهری را دارد و کسی که از این جهت توانا باشد، بر دیگر گزینه‌ها رجحان دارد.

وی ضمن توصیه‌ای به اعضای شورای شهر تأکید کرد: شوراها باید فعال برخورد کنند تا با حل مجموعه مشکلات اجتماعی، راه سیاسی ایجاد کرده و در نهایت معضلات سیاسی نیز برطرف شود.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در پایان خاطرنشان کرد: تمام مجموعه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، همچنين تمام قوا، زنجیره به هم پیوسته‌ای هستند که باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور را اصلاح کنند و از این جهت است که حل مسائل اجتماعی شهر، مشکلات سیاسی را نیز حل خواهد کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورا ، سیاسی ، معضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار