کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: از شکست تیم پرقدرت کوبا در هاوانا بسیار خوشحال هستم.

علی نادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از انجام این دیدار گفتم که بازی مقابل کوبا بسیار سخت نخواهد بود ، البته جدول رده بندی هم مشخص می کند که این تیم با گذشته بسیار متفاوت است و آنها از انسجام بالایی برخوردار نیستند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی در ابتدا ی بازی 2 ست را به حریف واگذار کرد اما تعویض های ولاسکو بسیار خوب و حرفه ای بود و جواب داد ، به طوری که این مربی با تجربه  می داند که در لحظات حساس چگونه باید تعویض داشته باشد و یا تایم بگیرد و از بازیکنان بزرگ که می توانند در مواقع حساس با تمرکز بالا کار کنند استفاده بهینه میکند.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در ادامه افزود: به طور قطع تیم ملی در بازی دوم مقابل کوبا کار سخت تری را در پیش رو دارد ، چون حریف می خواهد با بازی انتقامی خود شکست اول را به خوبی جبران کند، البته در ترکیب تیم ایران بازیکنان با تجربه به زیادی هستند که بتوانند با داشتن عملکردی حرفه ای مقابل حریف مقتدرانه و جنگنده بایستند.

وی در خصوص عدم حضورش در ترکیب تیم ملی گفت: من در حال حاضر مثل دیگر مردم و یک علاقمند به والیبال از برد تیم ملی خوشحال هستم ، تا زمانی هم که در ترکیب تیم ملی حضور داشتم سعی کردم به عنوان سرباز والیبال کشور در خدمت کادر باشم در این افتخاری که تیم ملی کسب کرد من هم سهیم هستم./مح


 

برچسب ها: نادی ، اسبق ، گفتگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار