مربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند معتقد است پپ دوران سختی را در آلیانز آرنا تجربه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال ، سر مربی تیم  فوتبال بورسیا دورتموند ، یورگن کلوپ معتقد است عملکرد بی نظیر ژوپ هاینکس در فصل گذشته ی بوندس لیگا  و قهرمانی بایرن مونیخ زیر نظر وی سبب می شود تا فشار بسیار زیادی در همین ابتدای کار بر روی مربی تازه وارد باواریان ها ، پپ گوآردیولا قرار گیرد.

او معتقد است عده ی بسیار زیادی از مردم و هواداران توقع دارند تا این تیم زیر نظر مربی جدید ، به روند طلائی موفقیت هایشان ادامه دهند و شاید حتی توقع دارند تا باواریانها هم بتوانند همانند غولها کاتالونیا به رقم رکورد شن 14 جام جهانی در طول چهار فصل زیر نظر گوآردیولا دست یابند.

البته کلوپ معتقد است این کار اصلاً‌آسان نخواهد بود. وی در این رابطه گفت: به نظر می رسد دوران بسیار سخت ی در انتظار گوآردیولا باشد. این طور هم انتظار می رفت و نمی توان گفت این موضوعی غیرمنتظره است.

کلوپ در ادامه سعی کرد رفتار  متواضعانه ی گوآردیولا را ستایش کند و گفت پر واضح است که این مربی برای قهرمانان بوندس لیگا چاره ساز خواهد بود.

وی در این مورد نیز گفت: ما بسیار از رفتار گوآردیولا خوشحالم و اینکه او پیاده خود را به مراسم تنفیذش رساند.

او خارق العاده ترین مربی است که نامش به ذهن من خطور می کند. او مرد بسیار خوبی است و بسیار موفق است این برای بایرن مونیخ بسیار خوب است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار