در قالب هشتمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پر گهر" مدیران و هیئت علمی جهاد دانشگاهی از تاسیسات شرکت پتروشیمی انرژی پارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در ادامه برگزاری هشتمین دوره طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" مدیران و اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی به منظور شناخت دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی از تاسیسات صنعتی شرکت پتروشیمی انرژی پارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی عسلویه بازدید کردند.

بر اساس این گزارش بازدید مدیران و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تلاش برای ایجاد تعامل بین دانشگاه و صنعت و همچنین ضرورت ارتقا آگاهی قشر تحصیلکرده و دانشگاهی از دستاوردهای علمی و صنعتی کشور صورت گرفته است.

مدیران و اعضای هیئت علمی جهاد دانشگاهی از شرکت پتروشیمی پارس، شرکت آریا ساسول، شرکت پتروشیمی برزویه (طرح آروماتیک چهارم)، طرح اتیل بنزن استایرن منومر و پلی استایرن بازدید کردند و که در حاشیه آن توضیحاتی در خصوص فرآیند عملیات طراحی، ساخت و اجرا  از سوی مهندسان و مدیران بخش های مذکور، ارائه شد.

گفتنی است؛ شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بدو تاسیس در سال 1343 هجری شمسی، فعالیت خود را با واحد کوچک تولیدی کود شیمیایی شیراز آغاز نموده و در حال حاضر دومین تولید کننده و صادر کننده فرآورده های پتروشیمی در خاورمیانه می باشد.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی در طول سالیان اخیر نه تنها با افزایش حجم و تنوع محصولات بلکه با پیشرفت در زمینه های تحقیقاتی و تکنولوژی در مسیر خودکفایی گام نهاده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار