سرمربی تیم بیس بال هیئت انجمن های ورزشی استان قم انگیزه بالا و انجام مسابقات خوب تدارکاتی را عامل قهرمانی قم در پیکارهای لیگ بیس بال کشور دانست.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، فرید فرهادی با اشاره به نايب قهرماني قم در نيم فصل ليگ بيس‌بال كشور، تصريح کرد: از تمام اعضای تیم اعزامی بیس بال هیئت انجمن های ورزش قم به خاطر تلاش و کوشش وصف ناپذیری که برای موفقیت تیم در نیم فصل لیگ بیس بال کشور داشتند تقدیر می کنم زیرا سخت ها و فشارهای تمرین را تحمل کردند و مزد تلاش خود را گرفتند.

وی ادامه داد: کسب سه پیروزی متوالی با نتایج بسیار خوب در مقابل تیم هایی که از امکانات خوب و بازیکنان مطرح بیس بال کشور برخوردار هستند کار بسیار سختی بود اما خوشحالم که جوانان شایسته ای در تیم هیئت قم داریم که می توانند کارهای سخت را خوب انجام بدهند.

سرمربی تیم بیس بال هیئت انجمن های ورزشی استان قم افزود: بازی های خوب تدارکاتی و انگیزه بالای بازیکنان تیم بیس بال قم موجب شد تا این موفقیت به دست بیاید، ضمن اینکه قصد داریم که در مسابقات آتی نیز با قدرت به مصاف حریفان برویم.

وی در ادامه به کیفیت قضاوت داوران حاضر در مسابقات دور رفت لیگ بیس بال قهرمانی کشور نیز اشاره کرد و عنوان داشت: وضعیت داوری ها در ابتدای کار در سطح رضایت بخشی نبود ولی به مرور قضاوت داوران بهتر شد.

وی که تیمش با کسب سه پیروزی قهرمان نیم فصل لیگ بیس بال کشور در گروه شمال این فصل شده است، در ادامه یاد آور شد: میزبانی شهرستان مشهد از نظر امکانات و زمین مسابقه خیلی خوب بود و به همین دلیل، باشگاه های شرکت کننده از این نظر با مشکلی مواجه نبودند./س

برچسب ها: قم ، انگیزه ، بالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.