عضو کميسيون بهداشت و درمان خانه ملت گفت: اشکالات موجود در طرح پزشک خانواده بايد با کار کارشناسي شده رفع و با اقدامات مناسب روند اجرايي آن طي شود.

"عبدالرحمن رستميان" نماينده مردم دامغان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به عدم موفقيت اجراي طرح پزشک خانواده، گفت: نخست اين طرح بايد از شهرستان‌ها و استان‌هاي کوچکتر آغاز مي‌شد تا مردم دسترسي بهتري به خدمات پزشکي پيدا مي‌کردند، چراکه اين مناطق نسبت به ساير مناطق کشور از تجهيزات و خدمات پزشکي کمتري برخوردار هستند.

وي در ادامه افزود: به طور قطع طرح پزشک خانواده که طرحي جديد در ارائه خدمات بهتر به جامعه پزشکي محسوب مي‌شود، از موانع و مشکلاتي نيز برخوردار است که با گذشت زمان مي‌توان آنها را حل کرد.

عضو کميسيون بهداشت و درمان خانه ملت تصريح کرد: طرح پزشک خانواده در تهران نيازمند تخصيص اعتبارات و بودجه فراواني است، چراکه اين استان پايتخت کشور و جزو پرجمعیت ترین مناطق ايران محسوب مي‌شود، بنابراين تهران بايد جزو آخرين شهرهايي باشد که اين طرح در آن اجرايي مي‌شود.

نماينده مردم دامغان در پايان خاطر نشان کرد: اشکالات موجود در طرح پزشک خانواده بايد با کار کارشناسي شده رفع و با اقدامات مناسب روند اجرايي آن طي شود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار