قطر پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی والیبال ایران از این پس برای کسب نتایج قابل قبول در مسابقات لیگ جهانی باید از نظر جسمانی در شرایط مطلوب باشد.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون تمام پیش بینی های من در خصوص نتایج تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی والیبال درست بوده است به نظرم فردا هم ایران در نبردی سنگین و حساس برنده میدان خواهد بود.

عضو اسبق تیم ملی والیبال ایران یاد آور شد : با توجه به آن که تیم ملی تاکنون چهار بازی پنج سته در لیگ جهانی برگزار کرده است ، از نظر جسمانی انرژی بازیکنان تاکنون تحلیل رفته است آنها برای بازی فردا باید برنامه های بدنسازی رابه گونه ای انجام دهند که دچار ضعف و ناتوانی در بازی دوم با کوبا نشوند.

وی گفت: تیم والیبال کوبا با ترکیب جوان خود در لیگ جهانی امسال شرکت کرده است آنها در دریافت و مدیریت بازی ضعیف بودند اما از نظر جسمانی بهتر از تیم ایران هستند ، به طور کلی میزبانی ، جوانی و قوای جسمانی آنها نقش قابل توجهی در عملکردشان در برابر ایران داشت به طوری که پرش ها و دفاع های بسیار خوبی داشتند.

لژیونر اسبق تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بازیکنان کشورمان از ست سوم این بازی بسیار منسجم تر از قبل ظاهر شدند و در کارها ی گروهی بسیار هماهنگ ظاهر شده و بر امتیاز میزبانی آنها غلبه کردند./مح
برچسب ها: تیم ملی ، سنگین ، تحلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.