سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری سمنان از کسب مقام نخست دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان در ارزیابی عملکرد دفتر امور اجتماعی استانداری های سراسر کشور از سوی وزارت کشور خبر داد.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان علی اصغر مجد افزود : ارزیابی عملکرد دفتر امور اجتماعی کشور همه ساله از سوی وزارت کشور انجام می شود و با همکاری دستگاههای اجتماعی فرهنگی استان سمنان موافق شدیم در ارزیابی پایان سال 1391 براساس برنامه های طرح تحول اجتماعی و در قالب پایش آن از طریق طرح تحرک اجتماعی مقام نخست را در بین 31 استان در سراسر کشور کسب کنیم.

وی طرح صیانت از حقوق شهروندی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، امور فرهنگی و اخلاق، امنیت اجتماعی، سازمانهای مردم نهاد، وحدت و همبستگی فرق ادیان، مقابله با مواد مخدر، مصرف الکل و دخانیات، نشاط و سلامت اجتماعی، پایگاه داده های اجتماعی (اطلس اجتماعی) موفقیت در جذب اعتبارات فرهنگی، تعامل با دستگاهها و مراکز علمی و پژوهشی، تعامل با سازمانهای مردم نهاد و مشارکت دادن آنها در برنامه های حوزه اجتماعی و فرهنگی را از جمله شاخص های مورد ارزیابی بیان کرد.

مجد اظهار داشت: این شاخص ها نشان دهنده آن است که استان سمنان از نظر اجتماعی و فرهنگی و سیاسی جایگاه بالایی در کشور قرار دارد و این نتیجه همکاری و تعامل و هماهنگی دستگاههای فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان است./س

برچسب ها: دفتر ، امور اجتماعی ، اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.