استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که باید در عرصه اقتصاد به مردم تکیه کنیم، اظهار داشت: برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری، زمینه حضور هرچه بیشتر مردم در عرصه اقتصادی را فراهم می‌کند و مطمئنا این همایش مبدأ تاریخی بسیاری از تحولات اقتصادی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، بیگی در حاشیه مراسم افتتاح چهارمین همایش سرمایه گذاری با اشاره به تحقق حماسه سیاسی ملت ایران، خاطرنشان کرد: همان‌طور که حماسه سیاسی را ملت خلق کرد حماسه اقتصادی را هم ملت باید خلق کند و دولت باید زمینه حضور مردم در عرصه اقتصاد را فراهم کند.

وی تاکید کرد: اقتصاد را باید مردم اداره کنند چرا که اگر تکیه بر گروه خاصی باشد شکاف‌های طبقاتی به وجود می‌آید.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نقش همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در تحقق اقتصاد مردمی، افزود: معتقدیم که این همایش می‌تواند زمینه حضور مردم در عرصه اقتصادی را فراهم کند و همه باید در جهت تسریع در روند سرمایه‌گذاری و معرفی فرصت‌ها و استفاده از بسترهای موجود در استان تلاش کنیم.

علیرضابیگی با بیان این که حماسه سیاسی باعث رونق بیشتر همایش سرمایه‌گذاری شده است، گفت: بعد از برگزاری انتخابات 24 خرداد، استقبال سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در این همایش بیشتر شد و ما تنها توانستیم متناسب با توانایی خود میهمانان را پذیرش کنیم و به بسیاری نیز نتوانستیم پاسخ بدهیم.

وی اضافه کرد: مطمئنا چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مبدأ تاریخی بسیاری از تحولات اقتصادی در سطح منطقه و آذربایجان شرقی خواهد بود و این همایش به عنوان برگی طلایی از کارنامه عملکرد مدیران استان به ثبت خواهد رسید/س

برچسب ها: معرفی ، سرمایه ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.