وحید علیشاهی گفت: سه موی تای کار ایران در کره جنوبی، آبرو داری کردند و ثابت نمودند که در بازیهای آسیایی 2014 و رقابتهای معتبر جهانی، شایستگی کسب مدال دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "وحید علیشاهی" افزود: با کسب این موفقیت بزرگ، موی تای کشورمان بر این نظریه کارشناسان مهر تایید زد که لیاقت آنرا دراد تا در عرصه مسابقات مهم برون مرزی، بر روی سکو بایستد و افتخار آفرینی کند.

وی افزود: مسوولان و رسانه های باید نگاه خود را به این رشته پرطرفدار و مدال آور تغییر دهند تا بتوانیم در آینده بویژه بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی و رقابتهای مهم جهانی، پرچم پرافتخار کشورمان را برافراشته کنیم.

علیشاهی با تاکید بر اینکه در چهارگوشه کشورمان استعدادهای خوبی در موی تای وجود دارد، اظهار داشت: باور دارم اگر مسوولان ذیربط، بودجه مناسب در اختیار ما قرار دهند، در آینده نه چندان دور می توانیم همانند سایر رشته های رزمی مثل تکواندو، کاراته، جودو، ووشو و ... مدالهای خوش رنگ کسب کنیم.

وی درباره وضعیت موی تای بانوان گفت: بانوان هم نظیر آقایان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. آنها با پوشش اسلامی در رقابتها شرکت می کنند ولی متاسفانه پیش از عزیمت دو ملی پوش ما به کره جنوبی، هم آنها و هم ما مورد بی مهری قرار گرفتیم.

بطوریکه ما نمیدانستیم که این دو خانم به اینچئون خواهند رفت یا نه. بهرحال اگر این شرایط بوجود نمی آمد و خانمهای موی تای، زمان بیشتری در اردو بودند، کسب مدال دور از دسترس آنها نبود.

دبیر انجمن موی تای اضافه کرد: امید است منبعد شاهد اینگونه رفتارها نباشیم و همانند ملی پوشان مرد، به ورزشکاران خانم هم ارج بگذاریم و اسباب موفقیت آنها را در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی فراهم آوریم.

وی در پایان درخصوص مسابقات بین المللی جام ریاست جمهوری گفت: تاکنون دو دوره رقابتهای جام ریاست جمهوری در کیش با حضور 38 کشور و در تهران با شرکت 58 کشور برگزار کرده ایم.
ولی این بار قصد داریم سومین دوره این رقابتهای معتبر و دارای سطح جهانی را با شرکت 100 کشور و در حضور ریاست جمهوری منتخب جناب دکتر روحانی انجام دهیم. امیدواریم که با حمایت مسوولان، این رقابتهای مهم را با قدرت انجام دهیم تا ملی پوشان را برای حضور در پیکارهای آینده آماده نماییم./زر
برچسب ها: موی تای ، دبیر ، علیشاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار