کارگردان و تهیه‌کننده آمریکایی و کاندیدای حزب سوم انتخاب ریاست جمهوری ۲۰۱۲ آمریکا، کنگره ۱۷۰۰۰ شهید ترور کشور را یک نوآوری دانست و ابراز امیدواری کرد که این کنگره در سطح بین‌المللی و به مباحثی بپردازد که بسیاری از مردم از آنها بی‌اطلاع هستند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) «مرلین میلر» نویسنده و کارگردان مستقل آمریکایی در مورد کنگره 17000شهید ترور کشور در ایران گفت: حقایقی که در این کنگره ترویج داده می‌شوند باید چشم همگان را به روی حقایق بگشاید و باعث ایجاد درک و حمایت نسبت به ایران شود.

وی که از منتقدین صهیونیسم در آمریکا محسوب می‌شود، اظهارداشت: صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد تفرقه و هرج‌و‌مرج در ملت‌های مورد هدف خود هستند و از آنجایی که ایران با شهامت برای دفاع از منافع خود ایستاده، به طرق مختلف مورد حمله قرار گرفته و حاکمیت ملی‌ آن نقض شده است.

میلر افزود: ارائه کمک‌های مالی و حمایت از گروه‌های اپوزیسیون سازمان یافته از قبیل جندالله بخشی از استراتژی نفرت‌انگیز آنهاست.

وی تصریح کرد: متأسفانه صهیونیست‌ها زیرساخت‌های دولت و رسانه‌های اصلی آمریکا را مخفیانه تحت کنترل خود گرفته‌اند و از همین طریق مردم آمریکا را فریب می‌دهند و چنین جنایات فجیعی با هیچ چالشی در عرصه عمومی مواجه نمی‌شود.

میلر در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره گروهک تروریستی منافقین افزود: پیشینه پر از خشونت این گروهک تروریستی و برنامه آنها برای ایجاد آشوب و هرج‌و‌مرج به نظر می‌رسد که برخواسته از یک ایدئولوژی کمونیستی-مارکسیستی باشد که هیچ مبنای منطقی یا اصیلی ندارد.

وی با اشاره به حمایت سیاست‌مداران آمریکایی از گروه‌های جنایت‌کار از قبیل منافقین گفت: این افراد یا فریب خورده‌اند یا خیانت‌کار هستند و باید محاکمه شوند.

میلردر پایان، سفر «باب فیلنر» شهردار سن‌دیگو را که در تجمع منافقین در ویلپنت پاریس حضور پیدا کرده بود را با سفر سناتور «جان مک‌کین» به سوریه و ملاقات با گروه‌های تروریست(ی)‌های در آن کشور مقایسه کرد و ارتباط آن‌ها با تروریست‌ها را در جهت پیشبرد اهداف صهیونست‌ها دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترور ، ایران ، قربانیان ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار